Translate

söndag, september 16, 2007

Enastående, ensamstående mamman!!!

Hej!!

Jag heter Harriet och har tre underbara barn som heter Jesper, Jonas och Johanna. Jag bor på ett litet ställe som heter Johannedahl i en trea med två av mina barn. Alla barnen är från samma äktenskap - vill jag bara tillägga *fniss*

Bland mina intressen märker du barnen, att sjunga i kör (Spectra Gospel) i Sundsvall. Jag gillar att måla tavlor i akvarell och olja.

Jag är kristen - inget att vara rädd för, jag lovar - jag tillhör Hagakyrkan http://www.hagakyrkan.nu/ som är en Baptistförsamling i Sundsvall. Jag är engagerad i kyrkan och jobbar där frivilligt med att vara ledare för Kyrkis. Det är en öppen förskola för barn upp till sex år. Det här är något helt nytt för mig och jag har äntligen förlikat mig med att jag håller på att lära mig. Är utomordentligt begåvad att sjunga Gräshoppan - Smultron och Sång ;-) för de som inte vet vad det är. Var och är en favorit bland barnen som är med i gruppen. Jag älskar att umgås med föräldrarna och få vara barnslig och sjunga barnsånger. Till min hjälp har jag änglarna i köket som jag kallar dem. De är ett gäng fantastiska pensionärer med hjärtan hur stora som helst. De sköter det praktiska så jag är hur tursam som helst. Jag frågar och lär mig en massa av dem - vad snälla de är som har tålamod med mig!

Jag kan ju nämna att jag fyller 38 år i år så 40 års sträcket närmar sig.

Bland mina drömmar så kan man hitta - att möta och sjunga med Kirk Franklin någon gång i livet. Kolla in länken http://www.kirkfranklin.us/ och se själva. Jag kan rekommendera att lyssna till låten September som alla som är lika som jag vet vad det är för något - en gammal Earth Wind and Fire klassiker. Den är såååå bra!!!

Kan annars nämna att jag har börjat träna regelbundet numer och då tränar jag på Helex i Sundsvall tre gånger i veckan. Det är ett supergym kolla länken http://www.helex.se/.

Må bäst och välkomna med inlägg!!

God Bless,

Harriet

3 kommentarer:

Supermamsen Green World sa...

Hallojs !

Vad skoj o få läsa din blogg framöver"

Vilken härlig bild du har på dig själv..Supersnyggt"

Idag regnar det och det är så himlans bra för då kan man städa med gott samveta

KRAMIS

Supermamsen Green World sa...

Gå in på You Tube och sök på Kirk Franklin så kommer du få upp massor av filmer av honom med musik.
Det finns en ruta där på sidan där det står url / embed kopiera texten på embed och klistra in på din bloggsida så kommer du få fina filmer på din blogg

Deaconess sa...

Hej å hallå! Haölkade in på din blogg....Jag, en 38 årig 5 barnsmamma. Jobbat i kyrkan i typ 20 år men har sadlat om. Sjunger också i gopspelkör..inte din då men iaf. Mina barn e mellan 2 och 21. Fin blog du har!! Have a nice day!!!