Translate

måndag, oktober 15, 2007

Nu börjar jag få resfeber ordentligt inför resan...




... jag är precis rätta motsatsen till bilden ovanför. Nu är snart lugnet borta och jag känner att tankarna snurrar fortare och fortare. Vilka kläder, skor och vilken jacka ska jag ta med. Vad kommer jag att behöva förutom ett glatt humör och goda vänner och att sjunga hur mycket som helst? Kommer det gå bra att dela rum med två andra - de är jättemysiga tjejer så det blir nog alldeles jättebra förstås...

Tänk om jag känner mig ensam - saknar barnen så jag svimmar nästan? Hur ont kommer jag att ha? Kommer rösten att hålla...

Tusen frågor - runt, runt, runt, runt....

Får nog ta med doftljus som doftar hemma när längtan blir för svår....



Sedan kommer jag att tänka på allt jag ska få se, alla dofter, människor och hur arkitekturen ser ut i landet. Pröva fördomar - som alla som är okunniga om något har - hoppas bli av med en massa förstås.

Väl mött till nästa gång!

//Eder gospeltant på nätet

Inga kommentarer: