Translate

onsdag, oktober 03, 2007

Varats olidliga lätthet...

Är en grym titel på en film måste jag säga. Det skulle väl kunna symbolisera mitt bloggande just nu. Problemet är ju att jag inte känner att jag når fram till så många. Men - jag har också hittat en ny kärlek - Facebook! Det är sååå kul att man gärna blir sittande.





Katter är alltid en källa till kärlek tyvärr har mina båda katter försvunnit från min nya bostad. Jag har ingen aning var det har tagit vägen. Nu får det vara bra med katter - det gör för ont när de försvinner.

Katten på bilden är en raskatt jag hittade på blocket -kostar bara 6000 kronor - undrar vad banken skulle säga om jag ville låna pengar till den? Eller förresten jag vet nog - han skulle skratta så hårt att han fick kramp i magen och sedan skulle han tippa bakåt.

Bless the man....

Utan humor stannar mitt liv!

1 kommentar:

Supermamsen Green World sa...

Gosingen vilket fint kattskrälle"


KRAMIS