Translate

onsdag, januari 02, 2008

Idag har jag gjort en hel del...

Jag har varit på Helex och tränat. Sedan lagade jag riktig middag fast jag är själv hemma då barnen är hos sin pappa i Hallstavik, Norrtälje Kommun, Stockholms län och landskapet Uppland - hehehe!! Då vet ni var det ligger.

Sedan har jag plockat ur flätorna och färgat håret, har också klippt luggen så gott jag kan med en slö kökssax - hahaha.. jaja, lite bättre blev det hoppas jag.

Vi kommer få en ny familjemedlem från Rumänien i februari, hon heter Laisy och är en vägkorsning som de räddat hungrig, mager och loppinfesterad. Då får vår Yorkshireterrier Tiffany en kompis.



Mer kommer... sätter in nya foton här imorgon på frisyren och den spännande luggen.

//Nya åretmamman

3 kommentarer:

Supermamsen Green World sa...

Jag vill ochså ha en sådan hund vart hittar ni den och vad kostar det ?

Unknown sa...

http://www.hundhjalpen.se/index2.html

På den här länken hittade vi henne.

Kram, Harriet

Supermamsen Green World sa...

Vilket datum öppnar kyrkis

Ha det gött