Translate

söndag, januari 13, 2008

KYRKIS BÖRJAR den 29 januari!



Så då hälsar jag välkommen alla barn mellan 0 - 6 år med mamma, pappa, eller mormor,morfar, farmor och farfar.

Plats: Hagakyrkan
Tid: kl.10.00 - 12.30

Vad händer hos oss då? Jo, vi har två sångpass där vi gör sånger med rörelser och musiklekar. Kl.11.00 är det dags för fikapaus som kostar 20 kronor. Då får vi tid att umgås och samtala med andra vuxna om livet, barn och vad ni vill.

Det sista sångpasset innebär att det är strax innan hemgång där vi avslutar med Gud som Haver och önskar varandra en härlig vecka till vi ses nästa gång.

Jag tycker det är jättetrevligt att få lära känna "mina mammor", som ni riskerar att bli när jag talar om kyrkis med andra. Detta för att jag tycker så mycket om Er.

Välkommen till en härlig gemenskap! och vi har ingen övre gräns på antal så ta med någon mammaledig kompis och kom till oss!!

//Kyrkisledarmamman

Inga kommentarer: