Translate

måndag, januari 21, 2008

Min vecka i korthet...

Idag måndag har jag lovat min dotter att vara hemma och det är svårt att lova det. Har lite många järn i elden...

tisdag; Kyrkis mellan 10.00 - 12.30, sedan ner till en kompis på hennes butik Nygammalt (urtrevlig affär på Tullgatan, Sundsvall), iväg på Helex och träna sedan direkt iväg till Sporthallen för Sundsvall Dragons hemmamatch mot 08Stockholm - kul!

Onsdag; ska på min sons gymnasieskola på möte, Spectras sista övning innan konserten på fredag (har fortfarande biljetter kvar, 150 pix)

Torsdag; träna på Helex igen och till en kompis och göra inbakade braids, tvättstuga från kl.19.00 - puuh!

Fredag; Laga mat till kompet och våra två gäster åka till Pingstkyrkan och vara där till kl.10.00 för att kunna servera lunch kl.11.00 - ta reda på det. Kören börjar repa kl.13.00 och innan dess pustar jag lite. Konsert kl.20.00 Välkomna!

Lördag; det beror på skjuts men förhoppningsvis ska jag glädja Mariah Gammedeheva min roomie från USA med att följa med till Ö-vik för att hjälpa till. Hämta hyrbil före kl.23.30 hemma i Sundsvall. Blir det inte Ö-vik ska jag träna istället.

Söndag; åka tidigt till Arlanda international för att hämta hem Lacy - som vi räddat via www.hundhjalpen.se från Rumänien. Då får Tiffany en hundkompis...

Ja, när jag ser den här listan är veckan liksom tvärfull...

//fulltuppmamman :-) - hahaha vad roligt det där blev då. Nej ingen full tupp här inte - massorattgöramamman

Inga kommentarer: