Translate

måndag, januari 07, 2008

Är idag hemma med en skruttig unge och önskar att jag fick henne att äta lite....

Hon har så fantastiskt ont idag att jag nästan känner smärtan. De har talat om att det kan vara dags att byta högra höftkulan om något år eftersom den är söndervärkt och skadad av hennes reumatism. Låter så hemskt - hon är ju bara tretton år. Henne tycker mamma att man ska skicka ut och att hon behöver röra på sig. Man kan ju bli så arg att man nästan svimmar!

Tur att jag som lever med henne fattar vad hon behöver bäst.... suck okunniga människor med skumma kommentarer. Det är tröttsamt att de inte tar reda på hur saker och ting ligger till och bara antar en massa.... Har svårt att släppa det övergreppet märker jag...

Ja, ja - ska ägna mig åt att försöka få i henne mat nu i alla fall... hon har beställt spaghetti och köttfärssås till middag - får sätta min tillit till att hon får ner något då i alla fall.

//Orolig mamman

2 kommentarer:

Supermamsen Green World sa...

Du är så värdefull

Tur din dotter har som har dig "

Skit i vad andra tycker o tänker Det är bara för de inte fattar "

Det är synd om dem som är tröga och elka mot andra se deras handikapp istället till dom finns ingen behandling "

Erika, Rallykantor sa...

Du är hennes bästa mamma, kom ihåg det!