Translate

lördag, februari 09, 2008

Jag har massor av kärlek...


... ömhet, glädje och omtanke att ge till dig! Här sitter jag hemma och längtar - löjligt men det är en ganska skön känsla egentligen.
Jag hoppas du ser mig för jag har bara ögon för dig.
Jag blir alldeles matt om våra blickar möts, hjärtat liksom stannar för ett ögonblick, fjärilarna har flyguppvisning i magen och jag får en energi som är helt galen.


Tänk om jag skulle våga tala med dig? Men jag är så rädd att få nobben att jag inte vågar ta första steget - hur ska jag göra då? Hur ska jag kunna lära känna dig när jag inte känner dina kompisar? Hur skall jag göra för att komma dig närmre?


Jag vet egentligen att du vet vem jag är - våra blickar möts med ett öppet intresse - jag känner inget hån, ingen avoghet.


Vad hindrar mig att kunna känna dina kompisar? Jag vet inte vilka de är - bara ett fåtal - åldersskillnaden åtta år (yngre än mig) gör att viss svårighet finns. Jag ser yngre ut än min riktiga ålder och vet att jag ofta tros vara 25 år så det är egentligen inget hinder. Jag vet att jag är rolig att umgås med, jag vet att jag är hyfsat klok när det gäller vardagliga ting. Jag är också en person som gillar att ta hand om "min man".


Jag är så oerfaren när det gäller att få den jag vill ha i vanliga fall - nu har jag hittat DIG - hur ska jag få dig?


Du är snygg, duktig på det du gör, verkar vara en fantastisk kille, jag vet att du bor hemma fortfarande - kanske en larmklocka, kanske inte - men, jag är beredd att testa....... Är du?


Endera dan känner jag mig snygg, stark och modig - och då - då ska jag tala med dig.


Kram hjärtat.... Inatt ska det bli intressant och se vad jag får för Alla Hjärtans Dags present av dig den 14 februari. I mina drömmar om kärlek är det vi och du är fantastisk på alla sätt kan jag försäkra dig. Tack för att DU finns!


I love you,


//förälskadmamman

Inga kommentarer: