Translate

söndag, februari 17, 2008

Söndag..



Har precis kommit hem ifrån Hagakyrkan och gudstjänsten. Det var första gången sedan före jul jag var där. Det kändes lite skönt att komma hem igen och vara inför Hans ansikte. Gud är verkligen god och jag har känt mig trött, sliten och en aning slut så det är det mitt uppehåll berott på. Jag har ju Kyrkis och det har jag orkat att sköta för att det är så himla roligt. Jag älskar verkligen "mina mammor" och deras barn. De berikar mitt liv på fler sätt än ett och jag har svårt att sätta fingret på vad det är.

Ja, hemkomsten var skön men nu är jag trött. Mina kära grannar härjade och spelade musik och talade högt hela natten. Kylan slog sig in genom väggarna och jag låg i kallraset från mitt fönster så halva natten har jag frusit och hållts vaken p g a grannarna.

Jag får se om jag orkar med någon bönegrupp ikväll - men troligtvis blir jag hemma.

//gudstjänstmamman

Inga kommentarer: