Translate

tisdag, mars 11, 2008

Män och deras snoppar!

Jag har nu ett flertal gånger råkat ut för följande.

Jag sitter och chattar med en kille som verkar vara normalbegåvad, snygg och rolig dessutom. Sedan vi har chattat ett tag så vill denna kille att vi ska använda webcam för att kunna se varandra också. Ja, lite naivt så talar jag om att jag inte har någon webcam för att jag inte gillar det. Killen inbjuder till videokonversation och jag tänker okeeej då och accepterar.

Helt plötsligt så åker kallingarna ned och killen halar fram två kulpåsar och en dolme - jamen hallå! - jag är inte pryd men jag har väl inget intresse av att se snoppen i camen heller?!

Suck!

Jag inser att världen är rutten och ger väl en komplimang för den lagom sneda uppenbarelsen på skärmen och blockar sagda snygga, smala, muskulösa kille omgående. Här tror man att faktiskt det finns en möjlighet att inleda något slags förhållande då killen verkat genuint intresserad av en.

Ja,ja - vilken tur att man inte var på krogen då. Då hade man väl fått en rapedrug i ölen och blivit våldtagen av två svettiga gubbar i 50 -års åldern istället.

Jag bara undrar varför karlarna tycks tro att man skulle bli alldeles tossig av en skrövlig pung och en dolme?! Jag är väl ingen oskuld heller - har ju faktiskt tre barn. Ingen tror på jungfrufödsel efter Maria.

Återigen till nätet och dess dolda fasor. Flickor, kvinnor och damer - Be Ware of the Men with dodgy motives and pictures with sack and staff säger jag bara.

Over and out!

//nötknäckarmamman

1 kommentar:

Livet med RDW. sa...

bra sagt! nää man vill lixom gärna slippa den biten när man chattar XD