Translate

måndag, april 28, 2008

Ojjojj!


Nu har det varit blogguppehåll igen!

Jag ber om ursäkt men det har faktiskt varit fullt upp i helgen och jag har knappt varit hemma.

Under lördagen hade jag en härlig dag på Piccolo först där vi hade lovsångsdag i lovsångsnätverket. Senare på lördagkvällen var det lovsång i Pingstkyrkan i Sundsvall där vi var några tappra själar som prisade Gud.

Igår Söndag så var det också en härlig dag i sångens tecken. Spectra Gospel som jag är med i medverkade på Alpha gudstjänsten i Hagakyrkan under förmiddagen. Jag ledde lovsången själv för första gången det var lite läskigt men är en viktig uppgift. Efter gudstjänsten var vi tvungna att tacka nej till fikat och åkte till Max för att köpa smaskig sallad och äta den innan vi åkte vidare i 5 bilar till Huddiksvall och där vi sjöng i deras vackra Stadtskyrka. Det var första gången jag varit inne i Huddik och jag måste säga att det är en fantastiskt vacker liten stad. Vädret var underbart varmt och soligt så nu känns det att det verkligen är vår - HURRA!

Så nu förstår ni att jag inte varit hemma ens under lördag och söndag och förra veckan var så galen att jag faktiskt inte orkade med datorn med någon ordning. Men hav förtröstan i Herren och lite i mig med *fniss* Det blir nog någon bättring framöver hoppas jag.

Välkommen åter och titta in i mitt liv.

//Enastående mamman

Inga kommentarer: