Translate

lördag, april 12, 2008

Ursäkta att det varit dåligt med bloggande igår och idag..

Dragons vs Södertälje Kings 99-94
(28-22, 28-18, 25-30, 18-24)

Poängplockare

Dragons; 28 Srdan Subotic, 26 Alex Wesby, 18 Joakim Kjellbom, 13 Adam Alexander, 10 AJ Guyton, 4 Pero Vasiljevic.

Södertälje; 25 Johan Jeansson, 18 Jonathan Skjöldebrand, 15 Greg Dilligard, 13 Thomas Massamba, 9 Tom Lidén, 5 Darryl Dora, 5 Richard Eriksson, 2 Dino Pita, 2 Ludwig Degernäs.


Men först och främst var det match mellan Sundsvall Dragons och Södertälje Kings som f ö vanns av mina fantastiska boys såklart. Det var en oerhört tuff match med både testosteron, lite udda domarbeslut men mest av allt kamp. Bollar fram och tillbaka några treor för mycket genom drakarnas försvar. Däremot jättefint jobb som vanligt annars från dem. Samtliga killar i Sundsvall Dragons är ämne för att bli svenska mästare 2008 i Svenska Basketligan.

De får fortsätta att trimma på sitt försvar och köra sitt stora spel så kommer de stå där. I år är året då drakarna från Sundsvall vinner guld! Jag känner det i kroppen - I år smäller det!

Då var det sagt - GO DRAGONS!



Idag har jag varit upptagen hela dagen med körsång och det har varit fantastiskt. Vi har varit två gospelkörer med tron som grund och vi har fått sjunga till Gud med all vår kärlek till honom ikväll. Great Joy var verkligen en härlig kör och deras körledare var väldigt duktig. Hon är jätteduktig att leda kör och en utmärkt sångsolist själv. Hon hade också en jättefin bebismage och jag ska be för henne att allting kommer gå bra med graviditeten i fortsättningen och med förlossningen.

Vi sjöng oerhört många härliga låtar och lärde oss också en ny sång av dem - jättekul!

Jag älskar kördagar och att sjunga hur mycket som helst kan ge mig lycka som räcker lång väg.

Tack Gud för en härlig dag och för att vi fått sjunga sånger från vårt hjärta till dig i kärlek.

Jesus jag älskar dig!

//tacksamma mamman

3 kommentarer:

Supermamsen Green World sa...

Sånglärkan "
-"Vad du har mycket fuffens för dig " och vad mycket du hinner med
Vad roligt du gör en massa trevliga saker .Jo det kanske blr en påse på Tisdag igen om ni vill...

Anonym sa...

Heje. Kul att du följde med, även om jag absolut inte är någon talangmaestro som du tycks tro. Syns i bloggen :) kram

Unknown sa...

Till Mackan! Du är skitduktig på mycket av det man fått se på din gamla blogg. Skriva är du duktig på och du har gjort jättebra arbete med duvan - den har mitt hjärta för alltid ;-) Hyllorna är precis i min smak. Enkel, rak design.

Till Supermamsen, jag måste försöka att göra det jag kan för att underlätta en ibland tung vardag för att få avlastning från olika bekymmer. Det är det som håller mig från inläggning på psyket.

Jag blir så klart jätteglad för mer kläder då det återigen bara var få plagg jag inte kunde använda. Det är galet bra. Tack så mycket!

//Enastående mamma