Translate

fredag, maj 16, 2008

Efter mitt långa mejl till MittHem fick jag detta korta svar:

MittHems svar till mig efter att ha vädjat till dem:



Hej Harriet,



Tack för din förfrågan.

Din intresseanmälan har avslagits pg a betalningsanmärkningar.



Med vänlig hälsning
Mitthem AB/ StuBo



Jenny Johnsen

Säljare

Tfn: 060-13 95 16

www.mitthem.se

KOMMENTAR: Ja, man kan ju bara säga att det inte hjälper att vädja till människors känsla av förnuft och empati.

Jag skrev ett långt brev och förklarade för dem varför min situation såg ut som den gör men det bevekade inte deras hjärtan direkt. Kan vara lika bra att inte hyra lgh därifrån då antar jag. För vi blir nog behandlade som skit av det kommunala bolaget och Socialdemokraterna i Sundsvall hur vi än bär oss åt. MEN Jag ger inte upp ännu. Socialdemokraterna som har majoritet i vår kommun talar bara skit när de säger att Alla ska med - DET - är helt uppenbart!

//Enastående mamma

Inga kommentarer: