Translate

fredag, maj 30, 2008

Saker jag ser fram emot i mitt liv.


JUNI

3 Avslutning med Kyrkis, Bänkåsviken, Alnö
4 Grillavslutning Spectra Gospel, Norra Berget
6 Invigning av Svenska Flaggans Dag i G:a Kyrkan, Sundsvall med Spectra Gospel
Grilla med Hemgruppen
13 Sjunga i Rännö Matfors, Robin East ackompanjatör
26 Dejt i Norrköping
26 - 28 Rikstinget i Norrköping, Kristdemokraterna jag åker som ersättare
28 Fira min körkompis på 30-års dagen

JULI - AUGUSTI

15 juli - 5 augusti Teneriffa för Johannas utlandsvård
14 augusti - 17 augusti Stockholm Gospel Festival och vi får träffa vår vän Jay T. Hairston igen
29 - 31 Familjeläger, Lögdö för Hagakyrkans baptistförsamlings medlemmar

SEPTEMBER

Jag börjar arbetspröva! Lär mig att göra nagelförlängningar och nagelkonst.
1 (Hoppas att vi får flytta in i lgh i Nacksta)
10 KIRK FRANKLIN I SVERIGE! Jag ska på konserten i Örebro och Conventum Arena såklart!

OKTOBER

Äntligen drar basketsäsongen igång! GO DRAGONS!

Vilka kanonmånader jag har framför mig va... Dessutom skall här klämmas in att hämta drömkameran (köpa), Johanna börjar på Kulturskolan, Spectra hinner börja om efter sommaruppehållet med sina övningar.

Jesper och jag ska campa. Jonas och jag ska åka till London över helgen.

MEN det jag hoppas på mest av allt är att jag får mannen jag vill ha och drömmer om.

Jag tackar Gud för att jag lever det liv jag lever och för mina barn och att jag får sjunga.

//Enastående mamma

Inga kommentarer: