Translate

lördag, maj 10, 2008

Vi hade hård konkurrens av uteliv, grillväder och bröllopstider denna pingstafton...


... och vår konsert. Men det blev en fantastisk upplevelse och vi var riktigt bra. Det var så kul att elever från Hedbergska skolan som studerade körsång kom till vår konsert och tittade. Sedan var det tråkigt att inte de som sagt att de skulle komma till mig - inte var där och lyssnade ;-(


Jag hade sett fram emot det - suck! Hoppas de hade roligt med det andra de var upptagna med men jag saknade dem i alla fall.


MEN!!! Ny chans att höra oss innan sommaruppehållet kommer:


SVENSKA FLAGGANS DAG!

G:a Kyrkan, Sundsvall

Gudstjänst för att inviga firandet av 6 juni.

Kl.12.00

SPECTRA GOSPEL


Välkomna då!

1 kommentar:

Supermamsen Green World sa...

Hoppats du saknade mig "

Jag vet ju att du sjunger mnga gånger till så nån gång skall man väl lyckats ta sig iväg.