Translate

lördag, juni 07, 2008

AnneMarie Börlind

Klicka på rubriken för att komma till hemsidan.

Jag har provat - visserligen med bara ett dygns använding - AnneMarie Börlinds serie för känslig hy som heter ZZ-Sensitive. Jag kunde känna hur hyn blev lugnare av preparaten och tror säkert att det skulle fungera även efter ett tag. Jag gillade att både dag och nattkrämen var tjock och kändes lyxig. Doften var mild och god. Efter det lilla jag provat kan jag säga att det kändes bra. När jag har råd skall jag beställa en hel uppsättning av sagda preparat.

Hela serien kostar ca 1200 kronor och det är nog prisvärt men ganska stora pengar för mig. Jag får planera in det i ekonomin framöver. Just nu är det inte aktuellt för min del.

Jag kan i alla fall rekommendera er att ta kontakt med webshopen och be att få prover för att göra er egen utvärdering.

Vid kontakt med företaget kan ni ju nämna var ni såg rekommendationen och från vem den kom ;-)

Inga kommentarer: