Translate

söndag, juni 15, 2008

Gud har verkligen bästa humorn och kan peka en i rätt riktning med hela handen...


När man tror att man söker en sorts man så kan han verkligen visa en rätt väg genom att sända någon helt annan person till en.


Ja, okej då. Jag var på en dejt igår kväll. Det var jättemysigt och jag har litat på min magkänsla hela tiden. Det var första dejten på länge där jag inte velat smita iväg innan eller känt att jag går väl då bara för att se. Från första början så gillade jag den här killen och av det lilla jag sett hittills har han en inre skönhet som man sällan träffar på.


Riktig gentleman som sände blommor, öppnar dörren åt mig, drar ut stolen. Jag trodde inte dessa män fanns längre. Vad jag är glad att jag haft så fel ;-)


Vi åt god mat på Stekhuset, Sundsvall och sedan såg vi The Happening på bio. Jag vet kanske inte världens mest originella dejt kanske. För mig som varit singel så länge var det dock skönt att veta att om det skulle kännas konstigt hade man bion sedan att se fram emot.


Jag var nervös precis i början men det släppte ganska snart.


Vi får väl se vad som händer - men jag tror faktiskt att chansen finns att detta kan vara något riktigt gott i mitt liv.

Jag har utvecklat känslor för honom redan ... känns både läskigt och kul samtidigt. En blyg kille som behöver bygga upp sin självkänsla och våga tro på sig själv. Vad lika vi är varandra där...


//kanskeintesnartsingellängremamman

3 kommentarer:

Erika, Rallykantor sa...

HARRIEEEEETTTTT!!!

Nu hålls alla mina 2 yimmar för dig, så du vet!! Du är sååååååå värd detta, hjärtat :o)

Puss o Kram , Erika

Unknown sa...

Tänk att det fanns nån till mig!

//Enastående mamma med pojkvän

Anonym sa...

Kan bara tänka på en sak:
GOD WORKS IN MYSTERIOUS WAYS!

Är glad för din och din nye hjärteväns skull! =)

Lycka till!