Translate

onsdag, juni 11, 2008

Jag har jobbat min första dag...


... det var jätteskönt att känna sig nyttig igen. Livet är gott när det blir riktig skillnad mellan vardag och fritid. Hoppas jag blir riktigt bra och att jag kan som min dröm är gå ned i sjukpension till 50% det vore döhäftigt.

Jag har som kronan på verket varit och övat med Robin East som ska vara min ackompanjatör när jag sjunger i Rännö, Matfors på fredag kväll. Det känns tryggt med en så oerhört duktig kille. Han spelar så bra att jag nästan glömde sjunga i början - hahaha! Alla ni som är i USA och ska till Sverige köp Rieces Pieces (vet inte om stavningen är rätt) till Robin ;-) finns inget han älskar så mycket som det. Han är värd alla som finns. Rolig kille och snäll är han också.

Nu ska jag snart laga middag och kl.19.00 är det tvättstugan. Japp, tänker sköta mig den här gången... Till Johanna har städat upp smutskläder i sitt rum så är det en tvättunna nu. Men det lär nog ändras...brrr!

Tackar Yvonne Berggren min nya chef för en kul första dag på jobbet och Robin East för att han är så fantastiskt begåvad.

Gud är god,

//Enastående mamma

4 kommentarer:

Kvinnan Aquarius sa...

Härlig blogg du har och BRA att du tar hand om dig.
Vi är många mammor som springer alldeles för fort för vårt eget bästa.

Kram

Nästan skilda mamman

Unknown sa...

Välkommen till min blogg kvinnan aquarius, nu ska jag kolla in din profil och blogg. Det är roligt med nya bekantskaper.

//Enastående mamman

Bengt sa...

Grattis till jobbet hoppas det går bra, dagarna går så mycket fortare när man har något att göra. Ha en bra kväll på er hej.

Unknown sa...

Jag har ju inte haft brist på sysselsättning ändå kan jag lova. Skillnaden är nu att jag mer på riktigt har ett jobb.

:-)

Hoppas du också får en trevlig kväll.

//Enastående mamma