Translate

lördag, juli 19, 2008

Loro Parque




















Vi åkte från Los Christianos och var på plats i Puerto de la Cruz drygt en timme senare vid 9 tiden på morgonen. Vi var åter på plats vid kl.18.30 ca för att äta middag på Vintersol.

Har vi varit på idag. Det har varit en lång och fin dag med härliga shower med sjölejon, späckhuggare och delfiner. Vi har sett hajar, rockor och pirajor också. Dessutom har vi fått massor med motion, sol och varit glada mest hela tiden. Dagens enda mörker innefattades av mycket dålig paella som dessutom var dyr på platsen vi var på. Det var nog hygieniskt tillagad mat men inte så god tyvärr. Riset var överkokt och de hade fuskat med saffranet och citronen i maten var i det närmaste obefintlig.
Men över lag är jag väldigt nöjd med vår dag. Nu är jag trött och nöjd och ska strax gå och sova så jag orkar sola på stranden och bada imorgon :)
Det enda som suger just nu är att jag saknar Christer så jag kan gå av - det vore fantastiskt om han bara kunde dyka upp här en morgon. Då blev det ett hallelujah moment för att citera Kishti Tomita - hihihi.
//gladmamman

1 kommentar:

Bengt sa...

Vad härligt det ser ut