Translate

tisdag, juli 22, 2008

Ännu en dag i paradiset


Visserligen utan min Adam men å andra sidan med min härliga jungfrufödda dotter ;-)


Vi har idag njutit av stranden och jag har återigen solat och umgåtts med andras barn och deras föräldrar. Det är så lyxigt att vara här med helpension och bara kunna vila. Min dotter är jätteduktig när hon sliter för att bygga upp nya muskler och hon har jätteroligt med sina vänner här på Vintersol.


För oss finns det inget bättre i livet just nu än att vi får chans till vila (för min del) och rekreation för min dotter. Vi kommer åka hem härifrån med nytt mod och ny styrka i både kropp och själ. För oss betyder de här resorna oändligt mycket och det är också härligt att få dela detta tillsammans. Vi har det bra även om man saknar sina söner, vänner och djur.


Idag har jag handlat lite förnödenheter som läppglans, nagellacksremover och läsk, chips och choklad. Lite annat har vi också hunnit med som stranden som jag nämnde innan.


Inget tråkigt här förutom att inte Christer är här.. men nu är det bara två veckor kvar tills vi ses igen.


//Buenos Noches allihop

Inga kommentarer: