Translate

fredag, augusti 22, 2008

Gemenskapsläger


Hagakyrkan och några av dess medlemmar ca 120 st samlas tillsammans med Ljustorps Baptistförsamling på Lögdö Herrgård ikväll och kommer ha en trevlig gemenskap tillsammans som rubriken antyder.


Jag ser fram emot den för att umgås med massa människor och för att få tillsammans med andra tillbe och lovsjunga Herren.


Jag och Christer ska åka emellan varje dag och sover hemma på nätterna. Johanna - den underbara ungen föll inte för trycket *fniss* och väljer att vara hemma med hundarna under tiden. Ja, ja hon har mitt mobilnummer och syrran bor bara ett par portar bort om det skulle vara nått.


Återkommer med bilder under helgen - om jag hinner - annars hörs vi på måndag.


Om ni vill se vad vi ska göra; Kolla in den här länken: http://www.hagakyrkan.nu/Portals/8/pdf/Haga_Gemenskapslager_2008.pdf


Här finns vårt program!


Nu ska jag fundera ut vad jag ska laga för middag för vi måste åka ganska direkt efter att Christer kommer från jobbet vid kl.16.00.


God Bless,


//Harriet

Inga kommentarer: