Translate

torsdag, augusti 07, 2008

Hemma igen!


Hos sönerna, Christer och barnen. Idag var vi på Star Wars utställningen i Örnsköldsvik och jag återkommer med bilder från den i helgen. Just nu har jag jättemycket att göra och måste ta itu med det först.

Imorgon är första dagen på jobbet sedan hemkomsten och det har minst sagt varit massa att fixa med. Mina söner hade inte städat på tre veckor så golvet såg ut som i en knarkarkvart - vet efter att ha sett en utställning en gång hur det kan se ut - de hade inte diskat på flera dagar. Det låg sopor i hela köket och de hade knappt vädrat. Jag blev helt chockad när jag kom hem. Vilken tur att jag har sovit hos Christer. Idag har jag röjt hemma och lagat mat åt killarna i mitt liv och åt min vackra dotter. Jag gjorde min berömda lasagne ;-)

Nu måste jag fixa en bil innan jag börjar nya jobbet för att kunna ta mig dit. Det finns ingen buss som funkar nämligen.

Hoppas på ett mirakel att det ska dimpa ned en bil som inte gått för långt, inte har för mycket rost och är nybesiktad och skattad. Sommar och vinterdäck. Motor- och kupévärmare och som grädde på moset gärna med fungerande cd. Helst en liten bil som inte drar så mycket bensin dessutom. Helst en Toyota el liknande. Priset: 5 000 kronor max.

Inga kommentarer: