Translate

tisdag, oktober 07, 2008

Hostar som en tok och i väntan på att jag blir så trött att jag stupar...


... så hittade jag den här siten med plussizekläder. www.rpeal.co.uk
Det bästa är att storlekarna börjar från strl. 14 och går sedan uppåt till strl. 30 otroligt bra. Kläderna är fräscha, moderiktiga och ovanligt coola och prisvärda. De har rea nu som du ser på bilden och du kan göra verkliga fynd nu.
Jättekul - äntligen en sida för oss som inte kommer i de riktigt smala kläderna med 34 tum och nedåt men som ändå vill klä oss snyggt utan att känna oss som tanter.
Shoppa gärna på sidan och tala om för mig vad ni tycker om kläderna.
//överraskade mamman


2 kommentarer:

Supermamsen Green World sa...

Men oj vad snygga
Har du själv provat att köpa därifrån?

Unknown sa...

Japp! MEN de var oklara på frakten - den går på närmare £27 - tänk på det och planera större inköp.

Jag ska planera ett inköp senare i år för priserna var hyfsade för att vara plussizekläder - de brukar annars vara grisdyra ju - så det känns värt att prova det. Annars kan man ju beställa om man ska till London en weekend till hotellet då blir frakten bara runt £4 och man kommer ha så mycket roligare.

Kanske vi ska beställa tillsammans sedan?

//Harriet