Translate

fredag, oktober 17, 2008

Jag har fortfarande lite småfix kvar på bloggen..

Min lilla guldklimp Tiffany.


Men nu kan ni hitta mig på fler ställen - OM ni vill förstås.


Genom att klicka på fliken; Photos kommer ni till mig på bilddagboken, genom att klicka på Videos kommer ni till min dotter på YouTube, genom att klicka på Contact hamnar ni hos mig på FB.


Kan någon hjälpa mig hur man bäst skapar en sida på datorn för att koppla till knappen About där jag kan skriva lite personligt och kort om mig själv för den som tycker att de andra alternativen är ointressanta? Jag behöver då hjälp med hur koden ska se ut eftersom jag är världens newbie på detta. Har lite långsamt fått insikt om vad man skriver i taggarna o s v med den här mallen.


:-)


Det är kul det här - men svårt med - tar gärna emot smarta tips och tricks.


//datanördwannabiemamman

Inga kommentarer: