Translate

söndag, oktober 19, 2008

Natalie Edge-Edwards

Fotograf: John Pearson

Det här är Natalie Edge-Edwards. Det är en hemmafru som jobbar som glamourmodell. Hon är från Derby i Storbritannien, 23 år gammal och jättetrevlig.

Jag tycker hennes fotografier är vackra och smakfulla och kan rekommendera er att kolla in hennes kalender på denna länk: http://www.lulu.com/content/4007176

Jag hoppas ni vill stötta henne - jag tycker det skulle vara roligt om hon lyckas. Här kommer delar av hennes presentation på Facebook. Hon är min vän där - coolt va? Tänk att hon ville vara vän med mig.. jag blev så glad och överraskad.

A up. I'm a 23 year old woman from the dead centre of the UK AKA Derby! I'm a commercial, lingerie and glamour model as well as being a housewife and stay at home mum. I've been modelling for 2 years and I love being a model so much.

Inga kommentarer: