Translate

lördag, december 06, 2008

BRITNEY: For the Record


Har precis sett filmen om Britney och jag blev berörd av den. Hon framstod för mig som jag föreställer mig henne. Hur är det då?

Jo, jag ser henne som en hårt pressad ung kvinna, som lever sin dröm och precis tagit sig ur skärselden. Jag förstår att hon är mån att framstå som att mycket av det vi har sett inte varit så allvarligt som vi trott. Jag vill gärna tro att hon reagerade och agerade så konstigt som hon gjorde när hon mådde som sämst berodde på just det. Jag är dock inte så naiv att jag sväljer allt i filmen. Men Britney har fått mitt hjärta och jag känner faktiskt att jag vill beskydda henne.

Jag önskar att hon kunde få lite ro i själen och hon säger ju att hon tror på Gud - jag hoppas då såklart att den tron kommer skänka henne någon ro och stillhet också.

Jag unnar henne allt gott och tror att hon gjort en del stora misstag och är alldeles övertygad om att hon både har och kommer att lära sig från och av dem. Precis som hon säger så är hon en smart person. Det är vi ju alla och det är våra erfarenheter som formar oss till de personer vi blir. Det samma gäller även superstjärnor som B.

Det jag ändå vill avsluta med är att: 

Britney är en ung kvinna, småbarnsförälder, ensamstående mamma, superstjärna, affärskvinna, musikikon.

Jag beundrar hennes styrka och här kommer min favoritlåt med henne.


Inga kommentarer: