Translate

lördag, december 20, 2008

Jag gillar verkligen basket...


Har kollat in Orongo Dragons matchen. Den var bitvis ganska bra och 4:de quartern var riktigt underhållande. Var kul att se David Baldwin spela igen då jag är barnsligt förtjust i hans hoppsa steg på plan och gillar honom när han spelar bra och är tänd på basket.

Alain, Martin och André var bra på plan i eftermiddag.

Det var kul att gå på basket med Yvonne igen.

Jag märker att jag inte hinner med att kolla alla situationer under matchen och tolkade ganska ofta fel - eller så tolkade jag och domarna många situationer annorlunda. Kan också hända att jag inte är bra på att förstå alla situationer också. Har ju mycket begränsad kunskap ännu på basket även om jag tror att jag har ganska bra speluppfattning trots allt.

Kul med Orongos vinst såklart!



Inga kommentarer: