Translate

söndag, december 28, 2008

Nä, nu får jag nog vara lite snäll mot mig själv...





... och faktiskt gå och lägga mig att sova alldeles strax.

Det tar faktiskt mycket på krafterna att bara andas idag för jag har något alldeles fantastiskt ont - nästan så ont att det är jobbigt att andas. Jag var färdig att lägga mig för natten kl.19.00 - helt makalöst! Hela kroppen känns som om minsta ben blivit överkört av en ångvält x 2. Idag har det varit en prestation att hålla sig vaken kan jag lova - hahaha. Det har känts otroligt lyxigt att ha haft Christer i publiken på Körslaget på fredagen och exmaken och alla mina härliga ungar på lördagen. Vilket otroligt stöd det har varit - tack för att ni kom det var viktigt för mig.

Imorgon börjar vi äntligen repa vår nästa låt - jag längtar redan - fram till dess ska jag vila och ta hand om mig själv med ännu ett härligt bad, vitaminer och röstvila. Nästa vecka ska jag ta med mig min kamera och då kan jag visa lite nya bilder från Körslaget som jag tagit under tävlingssituation också. Kanske kan fånga de andra härliga tjejerna och killarna och de mysiga artisterna med.

Ha det bäst alla till nästa gång,

GO NORRLAND!

Psst! Kan ni inte få nog av oss kolla in tv4.

Inga kommentarer: