Translate

söndag, januari 25, 2009

Ääääntligen har jag gruvat mig färdigt!


Dessutom är flyttstädningen avklarad. Så underbart, fantastiskt skönt kan jag säga. När helgen började trodde jag aldrig att det skulle bli klart. Dessutom har det löst sig med både piano och hylla - jag fick skänka bort dem med. Hade känts kymigt minst sagt att behöva slänga ett Nylund & Son piano på tippen som fungerar utmärkt och bara behövde stämmas för att bli tiptop. Glad som sola i Karlstad nu.

Jag har också badat hunden och hunnit jobba under lördagen fram till tre också. SÅ i helgen har jag fått massa motion dessutom. Jag har träningsvärk i armarna efter all skurning. Det blir liksom lite wax on wax off i rörelserna så nu kan jag väl snart karate också ;-)

Till veckan vad händer då? Imorgon ska jag till läkaren med min underbara onda mage. Efter det ska jag besikta lägenheten så dagen lär gå undan imorgon med. Sedan jobbar jag till torsdag och sedan bär det iväg till Stockholm för finalen i Körslaget.

Jag vill givetvis passa på att säga: GRATTIS TILL TEAM HANNA OCH BOLLNÄS! Hejja, hejja!

Christers goa barn ska vara hos mamma från måndag kväll så det blir lite tråkigt utan dem tycker jag. Dottern E har varit sjuk och haft hög feber, hosta och varit trött. Sonen N är en härlig gounge tycker jag och han är frisk ännu som tur är. Hurra för dem!


Johanna då? Jodå, hon har varit dålig hela veckan men ska åka till skolan igen imorgon hoppas jag. Jag får kontakta skolskjutsen när jag vet och ser hur läget är.

3 kommentarer:

Supermamsen Green World sa...

Vad du är duktig "

Inte skoj med din mage ...kanske du måste ändra kosten och utsluta mjöl eller mjölk eller nått...Har du tagit lactos eller glutenprov?

Hoppats du får till ..magen och du kul o se hur ditt nya hem kommer se ut ...

KRAMIS

Erika, Rallykantor sa...

Du känner honom... Malcolm :o) Hihi, jag är som en tonåring, Harriet!

Unknown sa...

Tack Supermamsen. Har varit till doktorn idag. Det blev blodprov och så ska jag ta Fhb (bajsprov). Jag är ställd i kö för en rektoskopi - uscha.

MEN Erika! Vilken jackpot... somliga gånger är det värt att vänta, eller hur? Supergrattis!!

//Harriet