Translate

onsdag, april 01, 2009

Är ända in i själen dötrött idag...


Mitt blodsocker känns som det har legat högt hela dagen och så fort jag ätit så känns det som om det är jättehögt och jag måste sova. Helt galet är det i alla fall.

Imorgon ska jag till doktorn i alla fall och från kl.12.00 så börjar jag fasta för att göra koloskopin på fredag. En smula tacksam att det inte är basket hemma på fredag i alla fall.

Jag kommer inte vara direkt kaxig på fredag i alla fall...

Jag vet att jag är en smula tjatig med mitt skrivande om diabetes och magbekymmer men eftersom diabetesbeskedet kom som en chock och eftersom jag är lite oroad över vad som är orsaken till problemet i mag- tarmkanalen så får det bli så tills jag vet vad det är.

Det känns lite ovanligt att vara redo att sova natten vid den här tiden 20.35 men är man trött så är man.

Återkommer snart med något lite mer upplyftande att läsa om...

Inga kommentarer: