Translate

fredag, april 24, 2009

Hjääälp så spännande matchen var...


Skrek sönder rösten gjorde jag också. Det var så spännande att jag fick nästan hjärtinfarkt. Jag är glad att matchen inte gick till förlängning som jag trodde. Härligt att ha fel ibland - jag vet ärligt talat inte om jag hade pallat det. *skrattar*

Jaha, vad ska man säga då om spelarnas insatser. Jag är nöjd över lag som supporter och kan inte annat än säga ett stort rungande: GOOD JOB!

Några missar som var jobbiga var ju att trepoängsskyttet inte satt som det skulle ibland, däremot överraskade Doug med att fixa schyssta treor ikväll - hans dunk i tredje quartern förtjänar lite extra L-O-V-E om man så säger.. den här killen överraskar och jag ser att hans självkänsla börjar ge honom den styrka han behöver. Alex har en härlig spelskalle och han sliter som ett djur på planen det är något jag uppskattar extra hos honom. Sedan att han gjorde så många poäng gör det inte sämre direkt. Mike och Aki var stora under korgen ikväll - Liam gjorde en block som om det varit Hulken och jag älskar honom för det.

Ursäkta att det är lite enkelspårigt men orden för kvällen är just KÄRLEK-SPÄNNING ...

Tackar oändligt mycket för denna match...


Sundsvall–Solna 74–64 (16–17, 22–20, 16–17, 20–10) final 4 i bäst av 7
Sundsvall: Alex Wesby 29, Liam Rush 12, Doug Thomas 11, Olivier Ilunga 10, Aki Ulander 4, Adam Alexander 4, Mike Palm 4.

Solna:
Martin Pahlmblad 14, Jermaine Flowers 14, Lesli Myrthil 13, Saulius Dumbilauskas 12, Juha Sten 4, Peter Bogner 4, Mats Levin 3.

Publik: 2 264.

2–2 i matcher.

Inga kommentarer: