Translate

måndag, april 06, 2009

Några fotografier från idag....


Robin sa att vi måste ta en fjortisbild - och jag var på - f'låt!

Så här såg det ut därifrån jag satt och vi fick bra föredrag och information alla vi som lyssnade.

Fr v; Robin, Emma och Frida. Gulliga jobbarkompisar va?


Så här ser det ut på Erikshjälpen i Härnösand när man står vid kassorna och tittar in över butiken.






Kom nu ihåg - jag skriver som privatperson och är inte kopplad på något sätt till Erikshjälpens officiella åsikter eller ståndpunkter. Det är bara mitt ansvar vad som skrivs här - INTE - Erikshjälpen som Ideell organisation. Vill ni lära er mer om Erikshjälpen och dess fantastiska ursprung och om en mans tanke gå då in på deras OFFICIELLA HEMSIDA.

Jag kan säga att det var en dag som gick snabbt där jag fick lära mig en hel del nya saker om organisationen och vilket stort arbete den är delaktig i och i hur många länder det faktiskt handlar om. Jag är stolt att jobba där och är tacksam för att min lilla insats faktiskt blir till verklig hjälp för någon annan människa i världen.

Att jag nu är en av Återkommande Modes största kunder gör ju inte saken sämre. Där gör jag varje månad fynd och handlar fina kläder till fantastiska priser. Gå dit du också!


Inga kommentarer: