Translate

söndag, april 05, 2009

Ska åka iväg till Hår- och nagelstudion idag.


Jag och min dotter ska åka till Hår- och nagelstudion i Timrå idag och vi ska få varsin spa-manikyr. Det ska bli jättemysigt tycker jag. Ser fram emot detta jättemycket då det har varit rätt tuffa två veckor i mitt liv. Det har varit mycket oro kring koloskopin och det här med min diabetes. Men bara jag får komma under behandling för diabetesen så kommer det mesta att ordna sig tror jag. Jag har väl också känt mig orolig för att jag inte vet vad som är fel med tjocktarmen och där har jag ju ändå fått svar. Nu kvarstår som sagt att ta reda på varför jag har en förhöjd sänka.

Jag hoppas att jag får en tid till diabetessköterska snart för jag vill kunna känna att jag kan kontrollera blodsockret själv för att kunna bli lite tryggare i mig själv OCH kunna lära mig om min sjukdom.



1 kommentar:

Supermamsen Green World sa...

Kul o få hur snygga era naglar blev...och du ..blir snart bättre...bara du kommer in i hur du skall sköta dibetesen...det klarar du galant...Kramis