Translate

torsdag, juli 30, 2009

Jag har fruktansvärt ont i axlarna m.m


Det gör så ont att jag knappt klarar av att vara på jobbet. Jag har inte insett att jag lyfter armarna så mycket över huvudet som jag gör. Det märks verkligen nu när jag har svårt att lyfta dem. Jag har tvingats att ta Tradolan en gång per dag nu för att kunna klara av att existera och jag har så ont att jag mår illa.

Jag fattar inte hur ont det kan göra bara. Har ont i alla stora leder d v s, axlarna, armbågarna, knäna och fotlederna. Dessutom har knogarna svullnat alldeles fantastiskt. Kanske var det detta som var på väg att hända. Jag är ju inne i tredje månaden med en förhöjd sänka. Detta trots att jag äter anti-inflammatorisk medicin dagligen.

Blärk säger jag bara. Jag fyller fyrtio år i november - men min kropp har gjort slut med mig redan.

Vad gör man då?

2 kommentarer:

Supermamsen Green World sa...

Kolla om du har förhöjda värden av urinsyra.Det finns bla i djur som äter kött -det är mycket viktigt att inte äta animlier som äter animaliskt om manhar ledvärk - Prova att blir helt fri från sådant i några månader och prova vegetariskt kost du kommer inte märka något förrän din kropp blivit helt avgiftad. Fotmassage är jääteviktigt och taktil massage för att driva ut urinsyrekristaller i kroppen

http://www.alternativmedicin.se/sok/Gikt.html

Anonym sa...

Harrieth
dax att ta tag i ditt nya liv som DU ÄR VÄRD. Du behöver bara ta ett litet kliv själv.
Jag var ju själv helt under isen för 5 år sedan och visst tar det emot ibland men jag vet att det finns möjlighet för precis vem som helst med vilka hinder som helst att komma vidare. Våga öppna dörren EWA
Kram ewa