Translate

onsdag, januari 27, 2010

Nytt spel beställt.


Längtar efter att Jonas flyttar hem på lördag, kolla på lägenhet och dessutom lovsångsdag på Hagakyrkan. Mycket roligt samma dag alltså. På söndag är det gudstjänst och sedan mys på kvällen med kärleken.

Ber för de som inte kan bedja själva och för att de som inte mår bra ska må bättre. Jag ber även för de som behandlat mig illa för jag vill alla ska må bra. Mår många människor bättre så inbillar jag mig att de också blir bättre mot sin omvärld. Pay it forward. Jag ursäktar inte ett dåligt beteende däremot har jag full förståelse för att man kanske inte vet bättre och därför handlar som man gör.

Förresten så suger min mobiltelefon och jag får ta och köpa någon skittelefon då den jag har inte har någon skyddande glasruta för skärmen och högtalaren är sprucken. Tar ett tag innan jag har råd med "min" älskade iPhone igen. Inte för pengarnas skul utan för att jag har annat inplanerat att lägga undan pengar till. Man får ju prioritera.

Har beställt nytt NBA spel då det andra hade en rund repa ungefär mitten inpå skivan och det inte gick att spela alls. SÅ där försvann nästan 400 kronor. Ska bli intressant att se om jag får tillbaka pengar jag lånade ut över jul också det är ju i a f 300 spånn. Många bäckar små o s v.

Inga kommentarer: