Translate

torsdag, mars 04, 2010

Lycka idag.

Har fått två av mina notalbum och Kirk Franklin karaokestyle cd. Fantastiskt. Väntar på att få den sista som är The rebirth of Kirk Franklin. De två jag fått är Hero och The fight of my life.


Så underbart nu är det bara skaffa ackompanjatör och så kan man få sjunga lite underbar modern gospel. Kan du sjunga och är alt eller tenor och vill starta en gospelgrupp med mig? Har du velat prova på att spela gospel på elpiano eller så för att kompa någon?

Vad fantastiskt det skulle vara att just du hörde av dig till mig. Så kanske detta skulle vara början på något nytt. Vi skulle såklart bestämma gemensamt repertoar och öva tills vi kände oss säkra. Det vore bra om du hade god körsångarvana och även om du är duktigare än mig på att arrangera - är i o f s inte svårt då jag aldrig gjort det förr. Däremot så är det kul att skapa ett sound tillsammans.

PÅ allvar om du vill hör av dig till mig på mejlen.

GOD IS GOOD!

Inga kommentarer: