Translate

tisdag, augusti 17, 2010

Socialt begåvad kvinna som vill jobba.

Jag har stor empatisk förmåga, tycker om att skapa nya blanketter, hyfsad på datorer, kan texta snyggt, någorlunda begåvad på att teckna. Jag tycker om människor, kan sjunga, är Kristdemokrat, förälder till tre underbara stora barn - där två har funktionshinder. Har en katt och en hund. Hästtjej som numer föredrar staden.

Bor i Sundsvall och innehar B-körkort men ingen bil just nu. När det gäller vilket arbete jag söker så beror det helt på vad min kropp klarar av. Jag är inte kräsen men jag vill göra ett bra jobb för dig.

Jag är 40 år, förlovad och bor mitt i stan. Vill helst ha ett arbete - NU - gärna centralt.

Börjar gärna med praktik och trappar upp från 25% till 50% om jobbet är rätt. Som bonus på korven så kan just DU som arbetsgivare få mig med lönebidrag om tycke uppstår.

Kontakta mig via min e-postadress: hattagospel@gmail.com så kan DU få mitt mobiltelefonnummer.

Ser fram emot att höra från just Er!

Inga kommentarer: