Translate

söndag, september 12, 2010

Idag blev jag överraskande trött

Hade en härlig dag framför mig trots regn. Hade tempeltjänardag idag och hjälpte till att brygga kaffe och breda smörgåsar. Sedan var jag övertygad om att jag skulle på första Hemgruppsträffen men icke sa nicke.... Jag var helt utmattad och skulle vila lite innan jag skulle iväg - ställde inte klockan för jag brukar slumra tjugo minuter ungefär när jag vilar. Jag slår upp ögonen och upptäcker att klockan har passerat fem redan och det var då ingen idé att rusa iväg.

Kanske har varit lite mycket ett tag nu då.

Johanna trivs i skolan och har gått tre hela veckor nu - jag är så tacksam för det. Jesper fyller år nästa helg och kommer hem - vilken lycka.

Det är dags för konsert nästa söndag då jag samma dag har prickat in att sjunga på gudstjänst med min underbara kör Joyful Soul och sedan efter konserter som jag och PG Hegner har så ska jag hem en snabbis och sedan är det dags för valvaka tillsammans med AlliansenVåningen i Sundsvall.

Efter det så lugnar livet ned sig en smula hoppas jag.

Hoppas och önskar att jag får chansen att få jobba på Mittuniversitetet i vaktmästeriet också det skulle vara jättekul det.

Inga kommentarer: