Translate

söndag, januari 09, 2011

TÄVLINGEN ÄR HÄR!




Välkommen tillbaka.

Nu är det tävlingsdags!

Jag är mycket glad att jag som Buzzador har möjligheten att erbjuda detta.

CLINIDERM

Active Protection Day Cream, 5 ml

Age Delay Serum, 2 ml

Ultra Soft Cleansing Milk, 5 ml

Barrier Repair, 5 ml

Optimal Strength Nigth Cream, 5 ml

Ideal Balance Skin Tonic, 5 ml

Hur gör du för att ha en chans att vinna då? Jo, du svarar på två frågor som du hittar svaret på Cliniderms hemsida. Därefter mejlar du svaret plus en motivering på max 20 ord till mig så kommer jag välja ut vinnaren. Tävlingen pågår till 2011-01-23.

Frågorna lyder;

1. Vilka två barriärer är hudens viktigaste enligt Cliniderm?

2. Vad är syftet med Cliniderms s k Klimatblandning?

Mejla ditt svar plus en motivering på max 20 ord - ju fyndigare desto bättre - till varför just du ska vinna till; hatta_2@msn.com SENAST DEN 23 januari kl.12.00

När jag fått in rätt svar och schysst motivering och jag får gratulera dig som vinnare skickar jag hem vinsten till dig inom de närmaste dagarna. När jag valt ut 4 vinnare så kommer jag mejla vinnarna och meddela detta. Då i ditt svar till mig berättar du din adress så jag vet vart jag ska skicka din vinst.

Tävlingen är öppen för dig som bor i Sverige och om du följt samt accepterat villkoren i tävlingen.

LYCKA TILL!






Inga kommentarer: