Translate

måndag, januari 24, 2011

VINNARE I CLINIDERMTÄVLINGEN!



TVÅ VINNARE med rätt svar och en härlig motivering till just varför de vill vinna är;

Trumvirvel!!!!

Elin Junghard och Malin Junghard. SÅ här lyder Elins rätta svar och motivering;

1. Penetrations- och fuktbarriären 2. Att ge extra skydd åt huden i det nordiska klimatet Motivering: Jag är väldigt nyfiken på att testa om Cliniderms produkter kan hjälpa mig hålla huden ung och fräsch!

Malins motivering och rätta svar lyder;

Här är svaren: 1. Fuktbarriären och penetrationsbarriären 2. Att möta de krav som de nordiska förhållandena ställer på vår hud.
Min motivering Nu försöker jag ordleka, rimma och vitsa så att jag slipper fortsätta se ut som en Pizza!

Härligt brudar och jättegrattis! Sänd mail till mig på hatta_2@msn.com med er adress så skickar jag vinsten imorgon. Bra jobbat!

Inga kommentarer: