Translate

onsdag, juni 08, 2011

Tänk vad skolan förstört mitt liv på många sätt.




Satt hos min mor igår och kollade in en massa foton när det plötsligt slog mig. Jag var ju inte särskilt tjock när jag var liten! Jag var ju knappt knubbig ens. Det är ju rent ut sagt förjäkligt att ha blivit itutad att jag var så tjock och fel hela livet och blivit så hjärntvättad av både personal och andra elever till den milda grad att jag svalde lögnen helt och fullt!

Jag är skitarg på det idag. Man kan ju bara undra hur många andra barn som blivit svikna av vuxna i skolan och som dessutom fått lära sig av andra klasskamrater att de inte duger.

GRRrrr! Kolla på fotot själv - jag kanske är tio år här eller något.

1 kommentar:

Ullis sa...

Nä, du varken var eller är tjock så det så. Men nu har du kommit till en bra insikt - nämligen att det inte stämmer - så bygg vidare på det och lägg det förflutna åt sidan. Gör ett val att acceptera det som varit , förlåt och gå vidare. Du är vacker, och har alltid varit det. Kram