Translate

tisdag, augusti 28, 2012

Bilutflykt!

... Blir det till vackra Härnösand idag. Har tid för röntgen och besök hos nya vänner :-) ...

Jag tycker att det är så trevligt hur livet, ofta mitt i en ny utmaning, väljer att överraska en med människors godhet. Jag fick låna en bil idag, så nu slapp jag oroa mig för hur det skulle gå att åka buss och promenera dit jag ska. Så tacksam.

Sedan blir jag bjuden på middag hos nya vänner som jag hoppas blir gamla vänner. Vi ska tala om tatueringar och annat kul. Jag behöver en långsiktig plan för att få till alla jag vill ha. För att kunna skicka in pengar och spara ihop till den största och för att göra de mindre nu lite eftersom. Lycka! Tatueringarna jag vill ha går en del snart in på tionde året för att förverkliga! Ingen impuls där inte.

Fortsätter gå ned i vikt med lchf, japp har börjat om igen, har räknat ut att det tar mig ett och ett halvt år att nå min målvikt på åttio kilo med ett halvt kilo i veckan. Jag ska hålla i detta nu.

Så på det hela taget börjar den här veckan ok :-)

Hoppas er vecka blir alldeles lysande.

❤❤❤❤❤❤

Inga kommentarer: