Translate

söndag, september 02, 2012

Denna vecka har jag blivit kallad...

Gnällkärring och bitter! ... Hahaha! Japp, ni läste rätt. Mina nya fina epitet minsann... Tycker faktiskt inte vare sig det ena eller andra stämmer riktigt måste jag säga. Däremot stämmer det att jag har en åsikt och att jag står för den - alldeles oavsett hur jobbigt det är för någon annan att förstå. Jag råkar tycka att jag har en del bra saker att säga och är inte rädd att säga ifrån. Men har jag fel eller får bra argument kan jag köpa det och ändra åsikt. DET har jag gjort många gånger. Det är lite så jag växer. Dessutom har jag stor livserfarenhet och tycker mig ha rätt till både åsikter och visa på insikter för kanske den som lyssnar kan lära sig något, av mig. Jodå, det har nog också hänt.

Har träffat nya fina vänner i Härnösand som har blivit mina nya skatter, gillar er tjejer. Den här veckan har jag återvänt till min kyrka - STORT. Förlåtelse och försoning gillar jag skarpt. Kraftfulla!


Inga kommentarer: