Translate

tisdag, november 19, 2013

Jag känner mig inte riktigt smart....

... men jag fyndade två olika vinterjackor till halva priset av en annan jag provade i varje fall. Jag har gjort ett par felköp innan så jag väljer de två nya jag köpte idag och den jackan mamma gav mig i present i förskott i höstas att ta med mig. När det gäller skor ska jag också minska ner på antalet.

På Rusta idag så köpte jag vakumpåsar för att kunna få ner volymen på det jag packar ner. Jag ska köpa lite tights att ha med mig också som sagt var. Det blir nog bra.

Det där med att eventuellt betala hyran för det här plejset när jag har flyttat känns ju sådär men det kommer också att lösa sig.

Nu är jag supertrött så jag återkommer kanske sedan. Jag lyckades vakna klockan fem imorse... visserligen lyckades jag somna om ett par timmar men det blev ju ändå en störd sömn.

Imorgon onsdag blir det att ta det lugnt och bara umgås med vovven tror jag. Känns som en bra plan.


Min nya mössa som jag köpte idag.

1 kommentar:

thejeanettishway sa...

Tre jackor? Det finns väl affärer i England också? Och flee markets.
Jag hade inte köpt nåt alls, haft på mig jeans och sen köpt det jag märkte att jag behövde där på plats.
Lycka till - jag är avis ;)