Translate

torsdag, december 19, 2013

Idag trodde jag att jag skulle bli klar med julklappshandlingen men icke....

Kontentan efter en hel dag på Birsta City med omliggande handling var att jag ändå har två klappar kvar att handla till mina systerbarn. Inte lätt alla gånger!

Jag är jättetrött men ändå nöjd med dagen då det har varit trevligt. Imorgon blir det lite tvättstuga och lite städning. Dessutom blir det lite förberedelser att påbörja inför julen. Ja, så mycket som min mor tillåter för hon och jag är rätt lika. Vi kan själv och vet hur vi vill ha det gjort *fniss*

Som ni märker kommer det inte särskilt mycket vettigt just ikväll men jag kan ändå meddela att jag ska starta en till blogg som kommer handla om flytten till Bradford med början dagen innan och med nytagna bilder varje kväll om mina upplevelser och med allt en amatörfotograf med en Canon Eos 450 D kan åstadkomma på auto med två olika objektiv.

Kanske, kanske lär jag mig mer om ISO tal och sånt. Kanske blir jag mer intresserad av att skapa bilden i fotograferingsögonblicket som efterredigering med enkla effekter. Jag hoppas det! Kanske ni också *höhöhö*

Så god afton för denna torsdag så länge så återkommer jag med min nya blogg så fort den är skapad med länkar hit.


Inga kommentarer: