Translate

fredag, mars 28, 2014

Idag har jag tränat

Himmel vad det är skönt efteråt, jag borde unna mig det oftare.

Jag har också fixat mitt rum och möblerat om i det ännu en gång. Snart får jag nog till det. Jag skulle behöva hämta en säng i Täby men det är lite klurigt att få till det. Dessutom så har inte den jag är inneboende hos möjlighet att hjälpa mig med det. Ifall någon vänlig själ har tid kontakta mig via Facebook. Tid som passar är före kl.14.00 eller efter kl. 16.00 på söndag. Jag bor i Tyresö och sängen som är 120 cm bred och 200 cm lång med träram finns i Täby. Har du möjlighet och hjärta att hjälpa mig vore det fantastiskt. Dessutom så behöver personen utrymmet den upptar då det packas för flytt och det nuvarande huset är litet. Please?!

Nog om detta, det är fredag. Var tog den här veckan vägen egentligen? Jag fattar ingenting. Vroom sa det så var det från måndag till fredag, lite liksom på en gång.

Det är skönt att vara lätt om hjärtat men jag vet att nästa fredag kommer jag vara helt slut efter min första arbetsvecka. Tur jag fixat med lite pyssel idag. Jag måste också planera för mina mellanmål så jag lägger upp dem på ett bra sätt till arbetet. Det kommer ju kräva lite tid men jag misstänker att efter ett tag, några missar och lite tid kommer det bli bättre och bättre. Dessutom kommer min ekonomiska stress övergå i en positivare känsla där jag är slutkörd efter arbetet visserligen men jag kommer slippa oroa mig för att det inte går ihop. Jätteskönt.

Tittar på Let's Dance för att de jag är inneboende hos vill se. Själv är jag måttligt intresserad ska jag ju säga.  Jaja, det är snart slut i varje fall.

Imorgon kväll blir det lite hemmafest, det ser jag fram emot. Kul!



Inga kommentarer: