Translate

söndag, maj 18, 2014

När hoppet har återvänt

Jag känner mig tillfreds, älskar mig själv och min familj. Det är fantastiskt skönt att ha kommit ut på andra sidan den här gången. Har haft en underbar dag med Johanna med pojkvän och blivande sambo Micke, Jonas, Simon och Håkan igår. Vi var på Kista Gallerian och åt lunch, tittade lite i affärer och hyssade med varandra. Jag älskar vår internhumor. Tog ett foto på både mig och dotter, Simon, dotter med pojkvän och min son Jonas. Äldsta sonen var hemma i Sundsvall så samlingen var lite okomplett. Men vi pratade kärleksfullt om honom med. Hoppas se Jesper snart igen, han är så fin.

Jag tänkte helt enkelt lägga ut fotona som Micke och jag tagit med min kamera. Han fotograferade mig och Johanna och jag tog de andra.

Jag är faktiskt vardagslycklig och snart kommer min första riktiga lön. Fantastiskt skönt, så nu har jag beställt kläder till jobbet och skor som är lätta att kliva i och ur känns som en bra investering.

Idag städar jag runt i lägenheten och känner mig huslig, jätteskönt. Har tagit badrummet och nu ska jag ta lilltoan och mitt rum sedan åker snabeldraken fram och skurmoppen. Mysigt!

Här kommer fotona.


Jag och Johanna

Jonas

Simon

Micke och Johanna

Härligt gäng va?

Inga kommentarer: