Translate

söndag, augusti 09, 2015

I denna arla morgonstund

Vaknar klockan sex denna morgon och har varit vaken en stund medan jag skriver detta. Jag älskar kommunikation och ser gärna att ni skriver till mig här.

Jag är sjukskriven just nu p g a att min mage krånglar. Japp, ni har hört det förut, men nu misstänker man komplikationer efter min operation av magsäcken. Jag vet inte vad jag ska tro men inser att jag trots det inte orkar med mitt arbete just nu. Jag tycker om att röra på mig, gå i skogen och bara njuta men med min onda mage och för mycket rörelse så gör det väldigt ont i magen. Detta med onda magar påverkar verkligen hela människan. Det är betydligt besvärligare än man tror.

Jag saknar mitt arbete så mycket. Jag har ju fått ett sommarvikariat på sjukhuset här i Sundsvall och på avdelning 24. Måste säga att mina arbetskamrater där är fantastiska. Vilket gäng!

Jag är medveten om att det är ett spretigt inlägg denna morgon men, förhoppningsvis återkommer jag med en aning mer fokus senare idag.

Godmorgon så länge!


Inga kommentarer: