Translate

måndag, november 12, 2007

Tuff vecka....






... jetlaggen har lagt sig äntligen! Men har massor att göra den här veckan - sån tur att det är kul alltihopa. Hjälper en kompis lite i stan den här veckan plus - tisdag förmiddag har jag Kyrkis, sedan tränar jag på kvällen, onsdag har jag övning med Spectra, torsdag övar jag lovsång, fredag har jag tjejkväll i kyrkan, lördag så ska jag hjälpa pappa med flytten och på söndag är det gudstjänst.. Puuuh!

Men som om inte Gud har varit nog god mot mig så blev jag bjuden att åka med en kompis till hennes släkting i Philadelphia, USA!! Det innebär att jag kommer vara fem veckor i Staterna när sommarlovet börjar! Helt otroligt och det kommer bara att kosta flygresan! Inte klokt... Vilken tur att barnen har en pappa att vara hos i Hallstavik och att det ändå är lov... Shopaholic nästa!! hehehe

Jag skulle ju börja spara efter jul och nyår för att kunna återvända med kören om ca tre år - trodde jag! Jag åker redan i sommar igen!!

Hurra!!!

GOD IS GOOD
ALL THE TIME,

Gospelmorsan!!!

Inga kommentarer: