Translate

tisdag, november 13, 2007

Go with the flow.....




Idag har dagen varit fullspäckad med Kyrkis på morgonen, butiken till 17.30 med massor att göra sedan har jag tränat. Har nyss tittat på Den där Mary och nu är det definitivt dags att sussa. Har fullt upp ända till måndag och det blir till att sova middag eller nått för att orka.

Vilken tur att det är kul allt då brukar man ju orka det mesta.

Jag har nått mitt första delmål med viktnedgången har nu kämpat ned mina första 5 kilo - Hurra vad jag är bra! Så nu blir det dags för första belöningen - nya löparskor att ha på löpbandet på Helex. Blir troligen ett par Brooks de såg coola ut och verkar vara bra, dags att utmana Nike och Adidas - hehehe!

Kämpa på alla tjejer med era utmaningar i livet vad det vara månde....

Kämparglödsmorsan

Inga kommentarer: